[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
baju yang sama ! ON Sunday, February 13, 2011 AT 12:42 PM
wahh ! teruja lahh nak taip post kali ini . pernah tak korang alami situasi dimana baju yang korang pakai sama dengan baju orang lain ? ape perasaan korang bila tengok baju tuhh sama macam korang pakai ? malu ? kelakar ? rasa nak menyorok ?
haha . hari ini , aku , dayah , dan ayu pakai baju sama ! mula2 rasa lawak pon ada . al maklumlahh , baju ni dah beli masa sem 1 lagi , tapi , baru siap sem ni , jadi , pakai lahh . cuma paah je tak buat lagi . kalau tak , cukuplah ahli2 kumpulan aku . tapi , awal2 lagi dahh spoil sebab lambat masuk kelas OB . masalah bas , dah lahh lambat , bawak terkedek2 agy . tapi tak mengapalahh . bukan selalu masuk kelas lambatt kan ?

berbalik kepada baju sama dan serupa nihh , seronok jugak bila ada orang sama dengan kita . bukanlahh nak menarik perhatian , cuma aku dapat simpulkan yang rumate aku semua best dan sporting . tak kisah pon . bukan ape , aku pernah tengok drama , kisah2 remaja di mana dorang tak suka bila sama dengan orang lain . sikap orang kan , bukan semua sama . aku bersyukur sangatt2 dapat rumate macam mereka . jangan jeles ~

tak kisah lahh orang nak kata ape pon kann . yang penting , kami bahagia . kadangg2 terfikir gak , ada ke yang menyampah dengan aku , tapi , nak buat macamana , aku bukan bolehh puaskan hati semua orang kann ? ini lahh cara aku , gaya aku . alhamdulillah rumate2 aku sangatt memahami aku . baju sama ke , ape ke , aku rasa itu bukan satu masalahh . ada yang kata aku dan dayah , kembar siam ! dorang tak perasan ke yang dayah lebih anggun dari aku ? aishh ! bila kami jalan bertiga , dapatlahh gelaran ' kembar 3 ' . tapi , apa adahal ? janji kami dapat pakai jugak baju yang sama walaupon patern dia lain . lain masa , kami cari baju bilik yang lain lahh . untuk sem akan datangg . yang pastinya , aku tak malu sikit pon , malah berbangga ada rumate yang tidak kisah dan best ! (:


p/s : memandangkan tak de sape nak jadikan kami model , kami berpossing lahh dalam toilet dan pastinya di hadapan cermin . lepas tuhh , upload lahh dalam blog . jadi , lepas nihh , sape nak jadikan kami model , dail je nombor ni eahh , 999 . haha !

6LOVE