[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
kebencian terserlah ON Friday, February 25, 2011 AT 3:26 PM
pernah tak kau rasa benci kat seseorang tuhh sampai kau rasa nak tumbuk muka dia macam nihh ?

hah ! hambek kau ! kau ingatt aku tak kuatt ?

oke , perasaan benci nihh menurut kamus dwisuraya , ia timbul sekiranya wujud perasaan tidak puas hati ataupun dengki terhadap orang lain . kenapa ? mungkin dia dapat boyfrenz hensem macam nihh


tak pun gigi dia lebih putih dari gigi kau macam nihh

ataupun , dia lebih banyak duit daripada kau

ha , sebaik mana pon orang tuhh , kalau dia tak suka , mesti boleh timbul perasaan benci .
tahukahh kau , perasaan benci akan membuatkan kau cantik macam nihh ,


hal ini kerana , bila kau marah , kau akan bertukar jadi hulk even kau perempuan normal . kan ?

aku tak pernah tak suka kat orang . aku takut bila aku tak suka , aku akan jadi benci . bila aku benci , aku akan simpan sampai jadi dendam . 
aku bukan seorang pendendam .
aku baik dengan orang yang baik dengan aku .
trademark aku mudahh saje untuk kau faham .
suka , kita kawan ukeyh .
tak suka , boleh lahh berambus .


5LOVE