[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
mamelo ku sayang ON Monday, February 21, 2011 AT 7:34 PM
ahha ! kembali untuk menconteng post ! tiba2 , aku teringatt dekat MAMELO . kenal ? mesti lahh tak . mamelo adalahh kucing kesayangan aku . serius , memang aku suka kucing , sayangg kucing . bagi aku , kucing adalahh satu terapi . sedangkan Nabi Muhammad pun sayangkan kucingkan ? aku tak faham kenapa ada orang takut dengan kucing . adakah rupa kucing tuhh menakutkan ? adakah dia trauma apabila melihat kucing ? tapi tidak bagi adik aku . kalau bolehh , makan pon nak sepinggan dengan kucing .


kalaulahh kucing tuhh boleh bersuara , mesti korang dapatt agak dia nak kata ape kann ?


ececehh , malu-malu kucing plak dia nak ketawa .

tapi , bagi aku lahh kan , tak salahh nak ketawa nihh . itulahh salahh satu cara kita nak ekspresikan emosi kita kan ? tu maknanya , kita senangg hati dengan keadaan masa itu . tapi , agak2 lah eahh .

bercerita pasal malu-malu kucing ni kann , aku tertanya - tanya pada diri aku . kenapa kucing ? adakahh kucing sejenis haiwan yang dikurniakan sifatt malu yang sangatt menebal walaupon bulunya sudahh cukup tebal ?

memang Allah ciptakan kucing tuhh dengan rupa yang sangatt comel dan sesuai dijaga oleh semua orang . post kali nihh nak letak gambar kucing plak lahh . meyhh2 tengok .

ha , kucing pon tahu sayangkan anak taw . manusia ? buang2 anak lak . ish3 .
kau ingatt manusia je layan perasaan ? kucing pon pikir masa hadapan .
haha ! kucing pon kawan dengan tikus selaku musuhh dia kan ?

sangatt2 educated lahh . mesti ada ijazahh . tak pun master nihh .
kucing pon pandai bergaya lahh . kau ingatt ape ? pinky lagi tuhh . haaa .
wink2* . tengok , kenyitt2 mata pon bolehh taw .
kucing memangg diciptakan comel tak kira dia buat muka macamana pon .

p/s : kamu , saya nak kucing camni bolehh ? carikan untuk saya eahh ? (:




4LOVE