[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
saliya vs suraya ! ON Saturday, February 12, 2011 AT 12:40 PM
saliya bin sidik . itulahh nama abah kesayangan aku . bolehh dikatakan perangai aku lebih kurang je dengan abah , antaranya , bak kata mak , degil . haha . aku pon tak tahu tang mana yang sama degil . tapi , aku rasa memang pon . aku menyedari kesamarupaan ini apabila :



haha ! memang betul lahh aku ni , anak bapak . banyak persamaan aku dengan abah . walaupon kadang berbeza pendapatt , tapi , mesti aku yang menang . sebab , abah penyabar . tak macam aku , suka nak menang walaupon aku tahu fakta aku tu salah . sama jugak macam muhamad puad bin saad . sabar je walaupon fakta dia betul . maaf eahh , puad . ya memang macam ni . jangan salahkan ya , tapi salahkan abah . (:

2LOVE