[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
. sayang abah aku . ON Saturday, February 19, 2011 AT 6:55 PM
ok , sekarang aku baru ada idea dan mood untuk menconteng blog . tapi sebenarnya hati dan perasaan aku dekat rumahh sekarang , kalau lahh kedah dan selangor dekatt , aku sanggup curik basikal dekat pusat sukan kayuh selaju2 nya balik rumahh taw ! masalahnya dekat 600 kilometer lahh . seminggu baru sampai rumahh kot . sangatt2 terkejut sebab kaki abah kena timpa dengan besi . sampai berdarahh2 . kesian abahh . terjadi kecelakaan ketika berusaha cari sesuap nasi untuk anak2 dia .

seriously , aku tak bolehh berada dalam keadaan macam tuhh . aku akan rasa sedihh sekaligus down yang teramatt sangat . sebab tuhh , aku pantang kalau orang ejek nama emak abah aku . memang mintak penyepak mahupon penampar .

camne eahh ? alamak , idea aku dahh terbang melayang nihh . sekarang aku terfikir nak balik rumah je . sekarang nihh aku hanya mengharapkan keajaiban . isk3 . abahh , maaf eahh . masa susahh camni yaya tak ada dengan abah . tak boleh jaga abah , sediakan ubat untuk abah . kalau tak , yaya akan make sure abah ok2 je . tapi yaya jauhh . abah jugak yang nak yaya sambung ijazahh kan . kan dahh jauhh ):

Ya Allah , Kau selamatkan lahh abahku . jauhkan dia dari sebarang kecelakaan . selamattkan dia pergi dan balik kerja . hormati dan berkatilahh hidup dia . panjangkan usianya . peliharalahh imannya , jagalah dia untuk aku . sentiasa sampaikan salam padanya yang aku sentiasa mendoakan kesejahteraannya .

wahh , tak nak taip lagi . aku dahh rasa air bertakung kat kelopak mata aku nihh ....


p/s : abahh aku seorang yang penyanyangg walaupun dia susahh nak senyum bila snap gambar . sangatt2 rindu dekatt dia ):



11LOVE