[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
26.03.2011 ON Saturday, March 26, 2011 AT 11:47 AM
haaa , title macam gempak kott . bajet tarikh orang masuk minang je kan ? padahal tak lah gempak mana . aku cuma nak berbangga dengan diri aku sendiri . hal ini kerana , 2 hari berturut2 aku bangun awal taw . aku sendiri pon tak percaya macamane boleh pecah rekod . antara faktor lain ialah , aku ada jam automatik yang selalu kejut aku bangun solat Subuh . ha , jadi , bangkit lahh jugak . hehe . benda yang aku nak cerita ini adalah tentang , KAWAD ! haaa , buat pengetahuan korang , aku tak suka berkawad nihh . nak tahu pasal ape ? sebab aku tak suka orang menjerit2 bagi arahan kat aku . aku takut aku lempang komander tuhh . hik3 < dan2 je hang kan , suraya > tapi , aku suka tengok barisan orang berkawad ni . nampak smart je . hal ini kerana , abah aku bekas askar . jadi , nampak smart sangat kalau macam nih . kan ?
tapi , serius lahh . abah aku lagi hensem dan kacak .

berbalik kepada kawad aku tadi , mula2 tengok pakcik tuhh , memang takut lah . dengan muka dia yang garang dan bengis ~

kepala ala2 rambo dan botak malah nipis ~
da botak kan ? maknanya mana ada rambut walaupon nipis .

memang cuak tengok dia . tetapi , bila dia buka mulut , rupa-rupanya dia seorang yang ~
ketawa besar dan tak ingat dunia

pandai buat muka dan ekspresi yang kelakar

dan paling penting , dia suruh kami buat bunyi katak !
ukeyh , fine . sebab kami group koir .
tapi , tak kisah lahh semua tu kan .
cuaca pun redup , tak panas terik .
yang tak boleh blah tu kan , 
elok2 je aku sampai bilik 447 nihh ,
hujan pon turun .
aku dapat bayangkan bagaimana gembiranya perasaan budak2 lain yang tengah kawad sekarang .
kenapa hujan tak turun dari tadi ?

2LOVE