[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
cinta itu ape ? ON Friday, March 18, 2011 AT 7:12 PM
memandangkan aku bukan dalam ketegori JIWANG , aku tanya kepada semua blogger yang lawat blog aku nihh . bagi korang , CINTA tu ape eahh ?

haaaa , meh aku nak habaq mai . aku jatuh hati dengan seorang lelaki yang tersangatlah KONTRA dengan diri aku yang sebenar. lebih kurang macam ini lahh . di bawah nihh , semua sikap aku ~
kalau ketawa , selagi mulut aku boleh buka , aku BUKA je luas2 !
errr , ukeyh . aku ni jenis KURANG sabar la kiranya . tapi , aku lagi cantik kot kalau marah .
haha . agak MALAS dan SENANG tidur < pengakuan berani mati >
suka MERAJUK ? mana ada lah ! saje nak letak gambar baby nihh .

kira , aku memenuhi kriteria di atas lahh kan . tapi , kalau dia pulak ~
comel kan ? tersenyum dengan penuh SOPAN dan....... ukeyh . dia SOPAN ~
paling PENTING nihh . sifat SABAR yang ada pada diri dia .
pandai SEJUK kan hati aku yang sedang menggelegak (:
dan burung hantu sebagai simbol SUSAH nak suruh dia TIDUR .

haaaaa , KONTRA kan ?

tapi , tak mengapalah . bagi aku , itulah makna CINTA .
sentiasa MELENGKAPI apa yang kurang . kan ?

kamu , sayang kamu taw (:

7LOVE