[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
gadis kasut ON Sunday, March 6, 2011 AT 10:13 PM

sudah lama tak conteng post . kali nihh , aku nak cerita pasal high heel yang baru aku beli 2 hari lepas < high heel lahh sangat kan ? > tak ada maknanya . kasut tuhh bole lahh menambahkan ketinggian aku yang sedia cumel nihh . tapi , tak ada lahh tinggi sangat macam nihh .
kalau macam nihh , aku tempah nahas lebih2 lagi bila lambat ke kelas . aku bakal terjelepuk mahupun tersungkur depan orang ramai . haha !

aku seorang penggemar kasut . serius . aku suke tengok kasut yang cantik2 dan mesti teringin nak cuba . padahal memang dah tau tak mampu nak beli . cuba pon jadi lahh kan .
masalahnya sekarang , apabila aku nak bergaya dengan kasut cantik sikit , mesti muka aku akan berubah macam nihh ,

kau ingat orang sakit gigi je ke pegang pipi camtuhh ? 

padahal , masalah aku yang sebenarnya ialah 
MELECET !!

wargh , situasi seperti ini membuatkan aku sangat tidak seronok untuk berjalan dengan pantas dan laju . tapi , apakan daya . aku belajar dekat universiti pengurusan kan ? nak tak nak , kena lahh biasakan diri dengan kasut macam tuhh . bajet nampak keperempuanan sangatlahh tu .
kalau tak , nanti kena denda lahh pulak kan . aku bukan keturunan MAHSURI yang tinggalkan banyak harta .

kesimpulan dia , aku kena lahh biasakan diri dan lepas nihh kena beli minyak gamat berbotol2 bagi memastikan luka aku cepat baik seterusnya boleh lahh aku berjalan macam model . ala2 cat walk gitu . selamat datang siti suraya bt saliya versi perempuan .
< adakah aku mengalami kecelaruan identiti sekarang ? >

p/s : kamu , saya nak kasut macam nihh . tolong cari untuk saya eah :D
cinderella pon kalah . mesti dia akan cemburu dengan saya :)



4LOVE