[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
bila aku dah marah . ON Saturday, April 30, 2011 AT 3:36 PM
kenapa anak kau tak balik lagi ? dah tak ingat jalan balik rumah ke ? anak aku dah abis periksa dah . ke anak kau saje taknak balik ? baik kau tengok betul2 .
aiai , memang mintak pelempang free je bila banyak tanya macam itu kan ? iye lah , aku belum mula periksa lagi . makcik tak tahu apa2 , jadi makcik diam2 , tutup mulut boleh tak ?
memang lah anak makcik dah habis exam , sebab anak makcik student politeknik . makcik ni kang . arr .
ingat saya ni macam anak makcik ke ? suka berpeleseran tak tentu arah ? makcik jangan buat saya bengang . nanti saya makan 10 pinggan pun boleh sekali telan .
kalau makcik tak tahu apa2 , makcik janganlah buka mulut , cerita banyak2 . makcik ada anak2 kan ? jagalah anak2 makcik yang cantik2 dan hensem2 tu . saya ni , bukan ada apa2 pon . belajar pon tak tinggi macam anak2 makcik . tak payah nak cemburu la dengan saya .

makcik , saya ni budak baik taw . saya tak pandai nak benci orang . jadi , makcik janganlah buat perkara yang saya tak suka . nanti , kalau saya benci makcik , saya tak tegur makcik , makcik kata saya sombong , hidung tinggi pulak . dah terjejas imej baik saya . baik jangan buat hal dengan saya . saya ugut makcik nihh . baik makcik rasa takut dan terancam sekarang !

percayalah saya yang saya bukan taknak balik rumah . tapi , saya memang tak mula periksa lagi . kalau saya balik sekarang , makcik nak jawabkan semua paper saya ke ? makcik nak tanggung perbelanjaan saya pergi balik ke ? haaa , jawab2 . jadi , kalau tak tahu apa2 , janganlah cakap ye ? emak abah lebih kenal saya siapa . saya dah habis sopan dah nihh . makcik nak tengok saya dalam keadaan ganas dan brutal ke ? kalau saya dah marah ...aarr
(anggap je makcik tu seekor raksasa yang WAJIB dimusnahkan)
saya tahu makcik buta IT . tak pandai buka blog . sebab tu saya bagi amaran keras dekat sini .

31LOVE