[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
despicable me ! ON Friday, April 22, 2011 AT 2:32 AM
weee~ memandangkan hari jumaat adalah hari cuti untuk sekalian manusia di bahagian utara , aku mengambil keputusan untuk bersantai dan melepak dengan ayu . kami tengok movie bertajuk DESPICABLE ME ! seriously , movie tuhh sangat seronok dan kelakar . boleh dikatakan lemak aku terbakar dengan banyaknya bila tengok movie nihh . sesuai untuk korang yang ada masalah kemurungan atau mental disoder ( tetapi bukan aku oke ! )

watak yang ada dalam ni memang semuanya cumil2 . lebih2 lagi , dia nihh ,

geram ! kalau aku dapat memang aku cubit2 sampai dia menangis .
bila tengok movie nihh , ingat lagi dekat abah aku . macamana kasih sayang seorang lelaki terhadap budak2 . pewit ! sangat sweet kott . tak percaya ? try lah tengok .
secara pantasnya aku menggoogle kartun2 ini .
tada !

memang korang takkan kering gusi tengok cerita nihh .
yeah , memang aku penggila kartun tahap super duper melampau !
lebih2 lagi kalau aku rasa tertekan atau memang tak ada benda nak buat .
kartunlah peneman aku . mungkin sampai aku tua esok .
so , kepada korang yang tak ada mood ke , yang baru putus cinta ke , lek lu~~
jom kita layan kartun sambil ketawa .
boleh kurus , tahu . macam aku .

p/s : kamu , saya nak penyanyang macam ini , okeyh ? (:

15LOVE