[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
kembali melanda ! ON Thursday, April 28, 2011 AT 3:33 PM
Alhamdulillah , akhirnya tamat sudah kuliah untuk semester 2 . bahagia , kau . serius ! seterusnya , FINAL EXAM ! ha , lagi satu perkara yang bakal membuatkan mata aku cantik macam mata panda . aku akan kembali kepada situasi di mana aku akan tidur dengan lena diatas buku yang sedang aku baca !

ha , hambek kau ! 
banyak betul halangan masa belajar nihh . mula tabika sampailah sekarang , kerja aku masih menghadap buku dan menjawab paper peperiksaan . tetapi , aku bersyukur sebab masih berpeluang sambung belajar . mungkin ada yang kurang bernasib baik . 
antara paper yang aku WAJIB score untuk SEM2 ini ialah :
PENGURUSAN SUMBER MANUSIA , PENGHANTAR STATISTIK , GELAGAT ORGANISASI , PRINSIP EKONOMI , HUBUNGAN ETNIK , ASAS KEUSAHAWANAN DAN ENGLISH FOR COMMUNICATION 2 .
jadi , start 29.April nihh , aku akan mula mentelaah satu demi satu buku dan ulang semula semua yang aku pernah belajar . kau ingat senang ke ? ada lagi 4 Sem pulak tuhh . nasib lah badan ~

sebelum tu , aku nak ucap terima kasih dekat seorang budak yang tag nama aku dalam :
PENGAMBILAN PELAJAR BARU TINGKATAN 6 SESI 2011/2012
serius ! aku sakit perut sebab tahan ketawa bila aku kena tag . oke , even aku kecil dan rendah , tapi , ada rupa budak sekolah lagi ke ? kalau ada , terima kasih lahh . aku rasa muda dari usia plak . walaweyh ~

tapi , 1 perkara yang buat aku rasa sedih bila tiba final exam ini ialah aku tak berkesempatan balik rumah masa study week . bukan taknak balik , tapi , nak save budget . tiket pergi balik dah dekat RM100 . kesian pulak dekat emak abah . jadi , aku tahankan hati , sabarkan diri sendiri . 22hb Mei aku habis exam , malam tu jugak aku balik Selangor . rindu keluarga aku , weiii ! biasanya , sebelum pergi exam , aku salam tangan emak abah aku , minta doa diaorang . tapi sekarang , lalu telefon je . serius kau . aku sedih .

sedih aku berkurang bila ada kawan . aku nak kredit 1000 kiss dekat dayah , sebab temankan aku dekat sini .
ape2hal pun , doakan aku untuk final exam ni ehh ? terima kasih , kawan .

p/s : kamu , doakan saya ye ?

17LOVE