[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
kerana DIRIKU begitu berharga ON Tuesday, April 19, 2011 AT 10:19 PM
wahh , malam tadi , aku dengan roomate aku buat kerja gila kott . tak pernah2 kami buat , tapi dengan keberanian yang kami ada , kami jalankan jugak . aishh , jangan fikir bukan2 oke . kerja gila yang aku maksudkan ialah GROOMING ! bagi kaum perempuan macam aku . mesti korang tahu grooming tu ape kan ? senang cerita , cantik dengan cara bermekap . idea ini datangnya daripada mereka yang ingin mencuba sesuatu yang baru . korang ingat aku tak reti melawa ? memang lah aku tak reti . melawak bole lahh . tetapi , tak mengapalah . memandangkan ini adalah cubaan pertama aku , kalau nampak hodoh pon aku tak kisah . sebab aku tak ada asas dalam mekap2 ini . jadi , tak naklah cerita panjang . mari aku tunjuk hasil daripada penat lelah aku , dayah dan ayu selama lebih kurang 1 jam bergrooming .

woii ! abaikan apa yang ada dekat dahi aku tuhh !

walaweyhh , happening kan kami . padahal keesokan harinya kami kena bangun pukul 8 dan ada kuiz statistik . kami guna webcam , jadi , tak berapa nampak muka kami yang dilapisi oleh 5 jenis bedak , mata kami yang berwarna warni umpama pelangi dan pipi kami yang ala2 pink tuhh .
apa ? ingat kami tak cantik ke ? maaf . kami cantik , oke ( jangan hentam aku ! )
inilah hasil rekaan kami yang memang untuk hiburan semata-mata . jadi , kepada semua boyfie2 kami , jangan risau . kami tak kan melawa ke kuliah . kami melawa dalam bilik saje . weeee~

sebelum tuhh , kredit to
NURAMIRA ANIS
sebab dia bagi pinjam stok selendang dia kepada kami untuk dipinjam .

kesimpulannya , aku bersyukur dengan apa yang ALLAH kurniakan kepada aku . biarlah nampak selekeh pada pandangan orang . tetapi , itulah aku yang sebenarnya . cantik ke tak , belakang kira oke . jadi , kepada semua , bersyukurlah dengan apa yang ada eah ? semua nihh , pinjaman je . jaga elok2 tau !
jadi , sudah cukuplah aku mereka post untuk dibaca oleh ayu dan dayah . harap2 lepas nihh kita boleh anjurkan grooming yang lebih grand eahh ? kita ajak 1 dpp bank muamalat turun .
seriously , korang sangat kelakar dan CANTIK ! 

p/s : kamu jangan cemburu , oke ? saya tak lari pergi mana2 (:

11LOVE