[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
pergh....lis ! ON Friday, April 1, 2011 AT 10:16 PM
mai .. mai .. mai .. haaa . tengok . aku habaq perlis sekarang nihh . hehe . ingat hape ? aku pandai cakap jawa dengan terengganu je ke ? banyak bahasa aku reti taw . aku nak cerita sikit lahh pengalaman seharian aku keluar berjalan2 kat perlis . memang bermacam2 ragamlah bila dah keluar berjalan nihh . aku bersama ayu dan dayah meluangkan masa bersama2 . seronok lah jugak cuma tak dapat lah aku nak merasa laksa perlis . hal ini kerana .... nanti lahh aku cerita ..

mula2 sekali , kami jalan2 dekat padang besaq . haaa , memang besaq lahh sampai kaki nihh penat berjalan pusing satu padang . maacam2 barang ada , memang best dan murah2 . kalau bajet student macam aku nihh , memang boleh lahh . setakat keluar jalan2 kan . tapi , lagi seronok kalau keluar dengan family . mesti lagi happy dan ceria ! nihh , antara gambar2 yang ada dalam koleksi aku ..

haaa , tu dia . nampak kan signboard dia yang besar tuhh ? BESAQ kan ? 

tengok kiri , tengok kanan . kott2 ada barang yang berkenan di hati 

ada beg , ade macam2 jenis kerepek lagi . rambang mata kott nak pilih ~

gua kelam . haaa , alang2 dah sampai perlis nihh , meyh singgah lah . memang best . tapi , kami tak merasa nak naik sampai pintu utama . air deras . hujan kan . tak nak lahh bahayakan nyawa sendiri .

ada lagi . pemandangan memang syok . 

ayu dan dayah :D

ingatkan , lepas puas duduk dekat gua kelam , nak makan laksa perlis kat kuala perlis , tetapi ..

BANJIR secara live !

pusing satu perlis kott , nak cari jalan keluar dari kawasan banjir . akhirnya , tepat jam 8.10 malam , kami pon sampai kedah . 
haha , bajet jauh je kan kedah dengan perlis .
tapi , agak jauh lah . sakit jugak punggung dibuatnya .
ape2hal pun , lepas nihh , kami tak kan serik ke perlis lagi , cuma , akan make sure lahh yang jalan nak ke semua tempat best , tak banjir ~ 

p/s : kamu , esok , kita keluar sama2 eah ? tak payah jauh2 . dalam malaysia je :)

3LOVE