[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
serios ! kau memang siput ! ON Friday, April 15, 2011 AT 5:41 PM
kalau nak diikutkan lahh , sejak pukul 7 tadi aku dah menghadap minami nihh ( nama lappy aku , oke . bukan lelaki . tumbuk kang ! ) hari ini , adalah hari yang paling 'menyeronokkan' buat student sem2 UUM . ini kerana , hari ini adalah hari pertama proses add drop subjek . haaa , memang bersengkang mata aku nih semata2 nak login dalam uum portal . tetapi , sebelum tuhh , aku nak tanya korang . kenal tak siput ? ala , siput tuuuut tuhh . aku taknaklah mencarut sebab aku dah kata yang aku takkan taip benda bukan2 dalam blog aku nihh . try tengok dekat entry bawah tuhh . meh aku tunjuk rupa siput kalau korang ingat2 lupa dekat dia :
ni namanya GARY . kalau tak kenal , suruh spongebob suruh kenalkan eah ?
apa kaitan SIPUT dengan add drop yang berlaku hari ini ?
jawapannya , kelajuan wifi di sini adalah berpuluh kali ganda lambatnya siput bergerak .
tak faham ?
senang cerita , line wifi lembap macam siput !
perkara ini juga menyebabkan mata aku yang pada mulanya bersemangat nak buat add drop semakin mengecil . ini bermakna , MENGANTUK ~
nasib baik aku dikurniakan roomate yang baik dan best . dalam kelas , kalau sorang2 , korang gembira tak ? bagi aku , TAK GEMBIRA LANGSUNG !
jadi , kami pun decide untuk bersama2 . mungkin sampai sem 6 . amin .
kredit to : NOOR HIDAYAH & NURUL SHAZLINI IDAYU
( fine , selagi blog aku berfungsi , selagi itulah aku kredit pada orang yang sama )
oke , tak sangka , sudah mahu habis SEM 2 dan bakal melangkah ke SEM 3 .
cepatlah habis .

p/s : kamu , selamat berjuang kat UPSI , eahh ? May Allah Bless you (:

14LOVE