[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
sumpah ! aku dah jatuh cinta . ON Sunday, April 10, 2011 AT 12:26 PM
wahh , semenjak aku berkecimpung dalam dunia blog nihh , memang aku mudah sangat lah terpengaruh . macam2 benda yang aku buat sampai naik lenguh mata aku menghadap skrin . aku pun start BW kat blog orang sampailah aku penat . macam2 pengetahuan jugak yang aku dapat bila baca post korang . terima kasih la eahh .

tapi , sekarang aku dah tertarik pada kartun yang mulutnya ternganga dengan luas . aku pun tak tahu lah macamana boleh minat dengan kartun nihh . sampaikan header pun aku letak gambar dia . tu lahh DOMO ! bukan KODOMO LION oke ? kadang2 bila aku terjah blog orang , baik lelaki mahupun perempuan , dorang minat giler dengan domo nihh . berbeza dengan rumate aku . dorang kata kartun nihh nampak pelik sebab , apa motifnya dia menganga dengan besar ? comel sangat ke ? tapi , sumpah lah . aku dah jatuh hati kat domo nihh ! 

haaaa , tapi tak kisahlah . penggemar kartun macam aku nihh , kira layan je semua . bila tengok lama2 , timbul pulak rasa minat . mungkin aku kena carik satu untuk diri sendiri . sebab setahu aku patung atau apa2 je aksesori domo ni , sedap harganya . kat padang besar hari tuhh , aku belek2 tak ada pulak . oke , fine . mungkin aku kena carik kat times square atau mid valley la kan . kat tesco kuala selangor tak ada ke ? hehe .
kegilaan terhadap domo aku rasa semakin memuncak bila aku sanggup google semata2 nak tengok apa lagi pose menarik yang domo ni bole buat . taraa ! banyak sangat dan aku akui , dia cute walaupun menganga dengan besar !

oke , aku dah dapat ilham nak buat kuih raya untuk tahun nihh .

domo pon reti bergaduh taw . tengok muka kucing tuhh .

haha ! menari pun boleh ? oke , fine ~


mungkin boleh jadi pengganti man kidal nihh .
dia pon berkawan dengan beruang dan arnab .

oke , fine . mungkin boleh jadi usahawan yang berjaya dengan menjual labu yang sama besar dengan dia .

haha ! kan ? suka kot aku kat dia nihh . tapi , aku pun tertanya2 jugak , apa motif pereka dia buat dia dalam keadaan dia menganga besar ?

p/s : kamu , lepas nihh , tak ada spongebob atau pocoyo . saya nak DOMO ! DOMO ! DOMO ! (:

15LOVE