[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
suraya CINTA bola ! ON Wednesday, April 27, 2011 AT 12:15 PM
walaweh , pagi2 lagi aku dah semangat nak menaip ini . ramai yang tanya , adakah aku peminat bola sepak ?
jawapannya ,
iya , tepat sekali ! aku adalah peminat bola sepak Malaysia !
percayalah . memang aku kaki bola . memang tak ketinggalan nak tengok perlawanan bola . tapi , sejak duduk U nihh , memang susah sikit lah nak tengok . kalau nak tengok , kena turun cafe . tetapi , aku memang tak ketinggalan nak check keputusan perlawanan baik dari surat khabar mahupun internet . inilah team kesayangan aku :
RED GIANT
memandangkan aku SELANGORIAN , mestilah aku sokong selangor kan ?
even macam2 kontroversi melanda , aku tetap setia . sampai bila2 pun , selangor di hatiku .
adat bertandinglah , ada menang , ada kalah kan ? bola itu kan bulat .

aku suka dia , tetapi , dia bukan ahli SELANGOR lagi . tak mengapalah , mungkin ada sebab kenapa dia keluar kan ? nama dia pun dah mula dikenali ramai . jadi , doakanlah yang terbaik even aku rasa kehilangan juga . (bajet macam dia nihh bf aku plak)

siapa kata aku tak pernah tengok bola dekat stadium ? stadium Shah Alam tu tempat aku duduk tengok perlawanan bola , oke . cuma , aku tak berapa suka bila tengok bola dekat stadium . macam2 kekejaman yang aku boleh nampak bila berlaku pergaduhan . jadi , lepak dekat rumah , depan TV sambil minum teh tarik yang abah buat . perghh , kau ! memang lagi syok lah .

jangan ingat gadis macam aku tak tahu apa2 mengenai bola sepak eahh ? malah , mungkin aku lagi setia daripada korang . hehe . tapi , aku takde lah anti dengan negeri lain . nak bergaduh pasal bola nihh , bagi aku tak perlu dan tak mendatangkan faedah langsung . sekali lagi nak kata , bola itu bulat .
soooo , LEK LU ~~
apa2hal pun , SELANGOR tetap di hati ku (:


p/s : bila nak tengok bola sama2 nihh ? (:

19LOVE