[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
aku budak RETRO ON Sunday, May 1, 2011 AT 4:00 PM
seronok BW bila banyak respons yang korang terima kan ? aku suka terjah blog orang sebab aku boleh baca entry korang yang semuanya best . tapi , baru aku perasan ada segelintir blogger yang fanatik dengan artis kesayangan dorang . sampaikan penuh ruang blog dengan wajah artis kesayangan dorang . aku tak kisah pun sebab tu blog dorang . tak susahkan aku pun . cuma , bila lambat sangat loading , aku tekan je button x kat atas tu .

sebenarnya aku kurang berminat dengan lagu2 baru yang dah berlambak sekarang . bukan nak kata tak ada kualiti , cuma , jarang memikat hati aku sebagai pendengar . aku dengar gak lagu2 lain . asal sedap kat pendengaran aku , aku layan je lah . oke , fine . memang aku penggemar lagu2 retro . lagu2 lama yang memang akan kekal sampai bila2 . bukan macam sekarang . siapa penyanyi kepada lagu tu pun kita tak kenal . memang ada yang kata lagu dulu2 jiwang , tetapi , bermakna . sampaikan adik aku yang umur 6 tahun boleh ingat banyak lagu2 retro . korang bandingkanlah sendiri ye ? bagi aku , lagu evergreen paling best .

BUMIPUTRA ROCKERS
memang berhantu kau lagu2 dia . 20 tahun akan datang pun , lagu2 dia akan tetap sama

MAY
siapa yang boleh kalahkan vokal best Mus May nihh ? tak ada .

ARIS ARIWATAN
aku suka lagu LAMUNAN TERHENTI

AMY SEARCH
memang susah lah kalau kau tak kenal dia ni kan ?

EXIST
lagu dorang paling banyak dalam MP3 aku .

SPRING
lagu SEJIWA memang feeling habis , kau .

itulah sedikit sebanyak kumpulan yang aku suka dan lagu dorang masih segar . lagi2 kalau dengar waktu malam , kau rindu awek atau pakwe kau , kau dengar lagu2 dorang , perghh , tangkap leleh kot .
kau tak minat ?
LEK LU ~ aku tak suruh kau dengar pun . 
setiap orang , kesukaan dia berbeza .
kau , dunia kau . aku , dunia aku lah .

p/s : tapi , saya lagi suka lagu LUAHAN HATI by kristal (:

32LOVE