[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
doakan aku. ON Friday, May 6, 2011 AT 2:13 PM
Mengumumkan ketibaan yang berhormat EN. Peperiksaan Akhir Semester 2010/2011 diiringi oleh En.Asas Keusahawan , En. English for Communication 2 , En. Penghantar Statistik , Pn. Hubungan Etnik , Pn. Gelagat Organisasi , Pn. Prinsip Ekonomi dan Pn. Pengurusan Sumber Manusia .


sesungguhnya bermula dari tarikh 7hb Mei 2011 , aku bakal menjadi suku kaum panda campur kelawar . mata yang membengkak dan sifat tidak tidur malam kerana menghadap buku .

wahai kawan2 yang baca post aku kali ini , doakan aku untuk final exam ini ye ? terima kasih (:
bila ada kelapangan , aku akan BW macam biasa dan melepak dekat blog korang semula .

p/s : aku 'CINTA SAYANG' dekat subjek ini :

boleh buat aku muntah darah tahu tak ? sobs3 ~

32LOVE