[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
mencutikan diri ! ON Monday, June 20, 2011 AT 8:35 PM
pewitt ! wehh , lama kot aku tak update blog ! baru berkesempatan nak melepak dekat sini . ape khabar semua kawan2 ku ? sekarang , aku sedang bersenang lenang dekat rumah bersama keluarga tersayang . gembira , kau . tak hengat . dekat sini , semua sama saja . tak ada yang berubah pun . berita paling hot ! result exam keluar hari ini . tapi , dengan lagak selambanya aku tak buka portal . nak tahu sebab apa ? mesti lembab dan slow je kan ? daripada aku mengamuk dan jadi macam hulk , better aku melepak dengan emak aku .

cuak beb bila keputusan nak memunculkan diri nihh . aku dah lah study lebih kurang je . apa nak jadi , jadi lah . itu lah usaha aku kan ?

ape2hal pun , kalau korang bercuti macam aku , berhati2 oke . jangan merempit . korang tu cuti semester . bukan graduate lagi . banyak benda kena setel sebelum graduate . rehat lah dekat rumah bersama keluarga tersayang . SELAMAT BERCUTI !


10LOVE