[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
aku kehilangan atok ): ON Monday, July 4, 2011 AT 7:20 PM
assalammualaikum korang . dah lama aku tak jenguk blog kesayangan aku nihh . seriusly , aku kurang mood dan rasa tidak bermotivasi sangat2 . buat pengetahuan korang , atok kesayangan aku dah meninggalkan aku buat selamanya . nama dia , ABU BAKAR BIN AMIR HAMZAH . sudah 21 tahun aku hidup dengan dia . secara tiba2 dia tinggalkan aku . pemergian dia secara mengejut . doktor mengesahkan terjadi pendarahan dalam perut atok . mungkin Allah lebih sayangkan atok , jadi , atok pun menerima jemputan ILLAHI . memandangkan aku cuti semester , aku berkesempatan mencium dahi atok buat kali yang terakhir . kalau lah aku dekat U , mesti aku akan rasa terkilan sangat2 .

Ya Allah , aku rasa kehilangan sangat2 . kadang2 aku rasa aku tak kuat nak menghadapinya . tapi , atok selalu berpesan dekat aku supaya menjaga diri baik2 . siapalah aku untuk melawan takdir yang memang sudah tertulis sejak azali ? aku hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan atok . atok seorang yang baik . aku yakin , dia akan gembira dan sangat2 sejahtera . maafkan yaya , atok . seandainya yaya ada buat atok marah , halalkan semua makan minum , yaya .

atok , yaya sangat-sangat merindui atok ):
ape2pun , kehidupan harus diteruskan . yang pergi , tak akan kembali lagi . tapi , aku yakin , atok akan sentiasa memerhatikan aku walaupun dari jauh .

18LOVE