[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
contest link blog saya unik ON Monday, July 25, 2011 AT 3:17 PM
oke , taknak taip panjang2 . masa tengah usha member2 dekat shoutbox , aku ternampak pesanan daripada mish apple yang mengajak aku menjoinkan diri dalam segmen contest link blog saya unik ! contest ini dianjurkan oleh flynn's dairy . meh pakat ramai2 join contest ni yea .

nak jugak ? oke , meh alihkan tetikus kat sini dan terjah !
nak tahu sebab ape aku pilih sukmarizanaliya.blogspot.com ? itu adalah gabungan nama adik beradik dan emak abah kesayangan aku . bila aku taip je nama ni , ingatan aku terus teringat dekat keluarga . kalau korang nak tahu juga , biasanya kalau kitaorang nak bagi hadiah dekat saudara mara kitaorang yang melangsungkan perkahwinan , kitaorang pakai nama ni je . itu pasal aku kata link blog aku unik , sebab kalau boleh aku nak abadikan semua nama ahli keluarga aku dalam satu nama .
suraya + akma + amri + azizah + aina + zaliha + saliya = sukmarizanaliya !

sekarang aku nak tag :
farah khairi
suana
ika

okeyh , flynn , DONE !

14LOVE