[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
segmen : terliuq sewaktu berbuka puasa ON Monday, July 18, 2011 AT 5:59 PM
aku rasa sangat teruja ni . kenapa ? mengapa ? ha , inilah kali pertama aku nak join segmen yang dianjurkan oleh athira husna . almaklumlah , aku kan orang kampung , kalau setakat komen , follow , baca , aku reti lah . memandangkan tajuk segmen dia tersangatlah menarik dan pastinya mengenai makanan , apa lagi , jom ramai2 terjah blog dia . alang2 , kita join sekali , okeyh ?

SEGMEN : TERLIUQ WAKTU BERBUKA PUASA
nak join juga ? oke lah . klik kat SINI

memandangkan aku memang suka makan dan makan , aku rasa semua makanan yang ada dekat bazar tu aku suka dan kalau boleh , semua nak beli . tapi , ada 3 yang memang menjadi peberet aku .

1 . popia sardin
sedap wok ! memang terbaik sangat2 lah . kadang2 , aku menghadap seorang boleh habis ~

2. ayam golek
memang mata aku pun ikut tergolek2 bila tengok ayam tu dipanggang

3. ikan kembung masak belada buatan emak
pergh ! ni paling tak boleh blah . aku rasa macam nak berbuka sebelum waktunya je bila terbau sambal 

ukeyh Athira Husna , DONE !

20LOVE