[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
obses nya kau ! ON Monday, July 18, 2011 AT 3:34 PM
assalammualaikum . wahh , semakin menjadi2 pulak aktiviti blogwalking aku ni . pantang ada masa terluang , mesti aku lepak kat blog korang . harap2 , korang janganlah jemu terima kunjungan aku yea ? best jugak lepak dekat blog korang ni , kadang2 ada juga entry yang memberi manfaat dekat pembaca macam aku nihh . sambil layan boring kan , jadi , aku layanlah entry korang tu .

tetapi , ada juga blog yang bila aku terjah , mak aih ! penuhnya dengan gambar artis korea . aish . terutama sekali blog gadis2 remaja yang memang mengikuti perkembangan dunia k-pop . kalau korang tanya aku , sorry to say lahh ~ aku bukan gadis up to date yang sentiasa tahu pengembangan artis korea yang kacak2 dan cantik2 tu . apa ? aku nampak ketinggalan zaman ? haha ! kisah pulak aku ~

serius kau . aku tahu super junior dengan wonder girls je . yang lain2 , memang aku tak kenal .

well , tak salah kalau korang suka dan menggemari mereka ni TETAPI aku rasa tak perlu lah nak letak gambar dorang yang hensem tu , lepas tu korang taip " MY HUSBAND " kat bawah gambar tu . kelakar tahu ? korang bajet , dia kenal korang lah ? adoi , tengok warna kulit pun dah tahu yang kita memang jauh berbeza dengan dia . ni , aku nak bagitahu . kalau kau tak faham bahasa inggeris , meh aku bagitahu apa maknanya husband . HUSBAND = SUAMI . tengok sikit tahun korang lahir . kalau setakat baru 1995 , 1994 , aku rasa sangat tak sesuai nak gunakan itu . letak lah " MY HERO " ke . tak adalah orang geli geleman sangat nak baca .

tapi , tak kisahlah . bukan mengganggu aktiviti BW aku pun . cuma , bila loading lambat sangat sebab penuh giler dengan gambar yang tak sepatutnya , aku pun hilang sabar dan tekan je button X kat atas tu . so , sebelum korang nak kata aku sombong , pikir beribu kali dulu yea ? aku tak sombong dan aku suka BW kat blog orang . cuma , aku rasa panas bila ada yang kata aku sombong . bakar line ke ?

yeap ! aku bukan lah hot dan terkenal . kalau aku tak singgah blog kau pun , bukan kau jadi kebulur dan meroyan . tapi , aku rasa , ada kot yang bersependapat dengan aku . ada tak ?

14LOVE