[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
peringatan ! ON Thursday, July 28, 2011 AT 4:37 PM
assalammualaikum semua . semalam2 kan , aku mimpi ular tau . ha , tak payah nak suka sangat la . konon2 ada orang nak masuk meminanglah kan . tapi , tafsiran mimpi mengenai ular ni , ada 2 yang dikenalpasti *apa yang aku baca setelah menggogle la .

jodoh atau sihir !

haaa , tu dia . kalau yang soal jodoh tu , alhamdulillah . mungkin prince charming aku nak masuk meminang kot . *aku rasa sangat gedik sekarang !
oh mai ! *harapan tinggal harapan lah ~

ni , kata soal sihir pulak . bahaya ni . aku pun tak mahu lah fikir perkara yang bukan2 . aku rasa aku tidak bermusuh dengan mana2 manusia . seterusnya aku banyak berserah dan bertawakal kepada Allah .
Allah maha Mengetahui apa yang bakal terjadikan .
sekarang ni , kita kena sentiasa berwaspada .
rambut sama hitam , tapi , hati lain2 .

satu yang aku pernah baca , sihir melalui gambar yang kau upload dekat fesbuk .
kalau boleh , jangan letak gambar seluruh badan kau .
mean , gambar penuh dari hujung rambut sampai hujung kaki .
sebelum jadi ape2 , lebih baik kita elak kan ?
sekadar mengingatkan tak kira kau lelaki atau perempuan .

tapi , bak kata orang , mimpi tu mainan tidur kan ?
jadi , berserah kepada Allah dan mintak perlindungan .
Alhamdulillah , aku masih sihat seperti selalu (:

terima kasih kepada En.P yang suka nasihatkan aku . 
seriously , awak adalah yang terbaik untuk saya . my lovely peti nasihat !

cuba tengok , FB aku tak ada gambar best pon , tahu ?

41LOVE