[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
terima kasih ! ON Saturday, July 16, 2011 AT 4:42 PM
assalammualaikum semua ! harap korang semua sihat lah hendaknya eahh ? buka2 internet je , aku dah terjah shoutbox aku . nak terjah balik blog korang yang comel tu kan . tapi , aku tertarik pada satu pesanan yang dikirimkan Cik Ita dimana dia ada buatkan doodle untuk aku ! pewitttt ~ cantik lah *walaupun rupa aku taklah secantik dan secomel doodle tuhh .

mula2 , aku sajalah singgah , melawat kawan blogger kan . buat2 muka tak malu , aku tinggalkan pesanan supaya buatkan doodle untuk aku . tadaaa ! Cik Ita bagi respons yang sangat lah best ! memang sporting giler walaupun baru je berkawan .


tada ! inilah doodle yang Cik Ita sediakan untuk aku . comel kan ? *baik kau kata comel sebelum aku puji diri aku dengan kadar yang lebih banyak ! bhahahahaha .
untuk cerita selanjutnya , korang boleh tekan SINI !
actually , aku berminat jugak dengan doodle ni semua , tapi , almaklumlah , aku ni bukan orang seni . tangan pon , memang tak berseni lah kan .
kadang2 , aku nak lukis kucing , tapi , abah aku cakap macam mickey mouse tak cukup sifat !
fine , sejak dari itu , aku pun tak melukis lagi apatah lagi mereka2 doodle macam Cik Ita ni buat . kira , aku tak naklah lukisan atau rekaan aku tuh menjadi buah mulut orang . *perasan !

oke lah , kalau korang nak tengok lagi doodle yang comel , banyak dan cute , apa kata kalau korang datanglah melepak dekat blog Cik Ita yang memang meriah ! singgah tau .

ape2hal pon , nak ucap terima kasih banyak2 Cik Ita ! nanti boleh tempah lagi . opsss ~

6LOVE