[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
selamatkah kita? ON Friday, December 23, 2011 AT 1:30 PM
assalammualaikum semua . lamanya tak lepak dalam ni . tarikh last update , 1 OGOS 2011 . hambek . hari ini , 23 DISEMBER dah . maaf lah . aku mungkin bukan seorang pencerita atau penaip yang baik . sebab itu lah aku tak ada idea nak cerita dalam ni .

anyway , apa khabar semua blogger ? aku harap korang semua dalam keadaan yang sihat walafiat hendaknya . aku sentiasa okayy dan ceria dengan kehidupan aku . cuma 31 Disember 2011 , aku bakal memulakan peperiksaan akhir semester 3 aku . doakan aku supaya berjaya yea kawan2 :)

berbalik kepada title diatas , korang faham apa itu cemburu ? cemburu bukan dengki tau . tak faham apa itu cemburu ? pergi buka google . semalam , negara digemparkan dengan kes pembunuhan seorang wanita apabila ditikam sebanyak 35 kali disebabkan cemburu ! itu , cemburu tahap berbahaya . dan seringkali terjadi disebabkan salah faham . tak tahu cerita ? tekan SINI !

ini lagi satu pasal . aku tak faham kenapa setiap hari , ramai orang makin kejam . tak rasa bersalah walaupun telah melakukan satu perkara yang membabitkan pembunuhan . lebih2 lagi , ibu membunuh bayi sendiri macam dalam laporan INI . apa yang dia pikir masa itu pun , tak tahu lah . bayangkan bayi yang comel dan tak mengerti ape2 itu , ditikam . betul2 kena rasuk agaknya . hai , dunia ~ dunia ~

aku rasa dunia sudah tak selamat untuk kita . pembunuhan di sana sini . so , nasihat aku kepada semua kawan2 , sentiasalah berhati2 dengan apa yang korang jalani sekarang . malang tidak berbau kan ? tak kira lah korang masih budak2 atau orang dewasa , sentiasalah berhati2 dengan apa yang korang lakukan . jangan hilang pertimbangan , dan yang paling penting , jangan lupa memohon perlindungan dari Allah s.w.t .

lagi satu ! amalkan Ayat Kursi , InsyaAllah , korang semua akan dijauhkan dari perkara2 bahaya dan sentiasa dilindungi oleh Allah :)

4LOVE