[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
kenangan dan harapan :) ON Wednesday, December 28, 2011 AT 8:36 PM
diam tak diam, lagi beberapa hari lagi kita akan menjengah tahun 2012 . korang sedar tak tentang kebenaran tu ? well, usia pon semakin meningkat (*sebenarnya tak sanggup nak kata camtu) maknanya, umo aku akan meningkat kepada 22 tahun ? muda lagi kan ? tapi, apa yang aku nak cerita, zaman yang paling menggembirakan ialah zaman budak-budak sekolah . pakai baju putih , tudung putih , kain biru . rindu beb zaman ni . zaman duduk dekat dengan emak abah , tak perlu pikir pasal PTPTN , dapat makan free kat rumah dan semua yang seronok-seronok . tapi , semuanya tinggal KENANGAN :(

aku rasa muka aku comot gila masa ni . kenangan tingkatan 3 :D

tingkatan 6 rendah . okayy , aku tau . masih lagi comot :)

tak dapat dinafikan , setiap hari yang kita lalu akan mendewasakan kita . sedar tak sedar , umur pun makin meningkat dan tanggungjawab makin bertambah . especially untuk 'kak long' macam aku ni . mak suka cakap :
" kak long kenalah tunjuk contoh yang baik dekat adik-adik . mak tak harapkan ape-ape dari kak long . cukuplah sekadar dapat tolong adik-adik . takkan kak long taknak tengok adik-adik belajar tinggi macam kak long ? mak doakan kak long supaya SELAMAT dunia akhirat "
well , guys . aku akui , aku bukanlah seorang yang rajin (*memang ! lagi berapa hari nak exam , kau masih sibuk update blog kau yang tak seberapa nihh !) TETAPI , aku akan cuba buat yang terbaik agar mak abah bangga ada anak macam aku .

hari ini akan meninggalkan kenangan dan berharap esok adalah lebih baik untuk kita . InsyaAllah :)
SELAMAT DATANG 2012 . SELAMAT TINGGAL 2011 .
p/s : okayy , aku SERIUS nak study . terima kasih dekat korang yang mendoakan aku :) 

15LOVE