[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
heart broken :( ON Sunday, January 8, 2012 AT 1:36 AM
aku meletakkan gambar hati yang terkoyak ? apakah maknanya ? adakah hati aku terkoyak seperti ini ?

ouh , tidak , bukan dan tak mahu . aku dan En P masih baik dan bergaduh sampai sekarang . tapi , tak de lah sampai broken heart . masih tersimpan , elok terjaga *cewah , suraya

okayy fine . sedang aku merangkak2 baca entry orang , aku tertarik pada satu luahan rasa seorang gadis yang baru ditinggalkan kekasihnya . well , bercinta macam nak rak , tetapi , berakhir dengan perpisahan . kenapa boleh terjadi perkara ini ? siapa yang harus dipersalahkan ?

girls , inilah kehidupan . kadang2 apa yang kita tak jangka , itulah yang akan berlaku . kita nampak dia macam sayang kita , dalam hati , dia sorang je yang tahu . kalau lah kita boleh baca hati orang , mesti kita akan mengelak untuk jatuh sayang kalau kita akan tahu dia akan tinggalkan kita .

one more thing , kita tak boleh salahkan lelaki kalau dia ambil keputusan tinggalkan kita . kita kena tengok silap yang ada pada diri kita . andaikata dia tinggalkan kita sebab perempuan lain , bersyukurlah sebab kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum kita mempunyai apa2 ikatan yang sah dengan dia . bayangkan kalau dia jumpa orang lain lepas bernikah , dah parah . makan hati , beb . dan , ketahuilah , korang takkan rugi ape2pon kalau lelaki camni tinggalkan korang . InsyaAllah , korang akan jumpa yang lebih baik dari dia :)

ape2hal pon , setiap yang berlaku , pasti ada hikmahnya . bersabarlah . kasih sayang itu akan jadi indah kalau kita tahu menghargainya .
Ya Allah , jika benar dia adalah untukku , pemilik tulang rusukku , Kau dekatkanlah hatinya dengan hatiku . jauhkan segala prasangka buruk yang boleh merosakkan hubungan kami . Amin 
p/s : aku jiwang ? bukanlah . sikitt pon tak :D 

13LOVE