[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
ini memang best , bro ~ ON Monday, March 26, 2012 AT 5:14 PM
assalammualaikum semua . hari ini , aku nak kasi tahu korang semua , antara blog yang aku suka lepak lama-2 da tu baca semua entry-2 dia . aku senaraikan 4 blog yang aku rasa suka dan tertarik nak datang lepak sambil tinggalkan jejak kat shoutbox dia .

yang pertama
lyssa faizureen

mesti korang pernah singgah sini kan ? lebih-2 lagi kepada mereka yang baru berjinak-2 dengan dunia blog . tutorial yang lyssa buat memang tip top la . 

yang kedua
eimma

blog dia ringkas tetapi entry dia best . blog ini lebih kepada kehidupan seharian yang eimma tempuh . lain orang lain ragam kan ? 

yang ketiga
cik anis

aku suka header dia . bergerak-2 dan comel ouhh . lagi satu ! bila aku lepak dekat sini , kepala aku terbayang gula-2 kapas yang warna pink . fine , imaginasi aku terlampau kott ~

yang keempat
ain

sesuai sangat dengan header dia . terpampang SWEET GIRL . blog ni pun memang sweet . dia ada buat entry terbaru . al maklumlah , baru habis SPM kan ? pening kepala nak sambung belajar dekat mana . jom terjah !

itu antara 4 blog yang aku akan kunjung tiba bila aku blogwalking . korang pulak macamana ? sharing is caring kan :)

p/s : saya suka membaca tanpa meninggalkan komen . tapi suka tinggalkan jejak :)

17LOVE