[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
serabut otak ambo ~ ON Tuesday, March 20, 2012 AT 6:11 PM
assalammualaikum . korang pernah rasa serabut tak ? serius lah aku tengah serabut sekarang . sebab ape ? sebab assigment yang takkan pernah habis selagi masih bergelar pelajar . pernah terfikir tak kegembiraan sebuah kehidupan apabila tidak perlu menyiapkan sebarang assigment ? * tolong jangan berlagak . sedangkan PHD pon kena buat assigment , inikan kau yang ambik degree . chooii ~
memang aku akui , aku agak PEmalas lagi-2 perkara yang melibatkan assigment ni . lebih-2 lagi kalau kena reject ! amekaw . mesti stress plus tension je . tapi , kalau tak buat , kemungkinan besar aku akan dihantar ke rumah * bahasa kasar , dibuang daripada universiti ! tak sanggup ouhh '=.=
nak tak nak , mesti kena setel . lumrah sebagai seorang pelajar . sob sob sob ~

ape-2 hal pun , aku rasa masih belum terlambat untuk mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR yang ke 22 tahun 7 hari kepada MUHAMAD PUAD BIN SAAD . kau kenal dia ?
awak , semoga panjang umur dan murah rezeki ye . saya sentiasa mendoakan kejayaan awak dan awak dapat mencapai apa yang awak nak . saya harap , awak menjadi seorang bakal cikgu yang baik dan mendidik anak bangsa . terus-terusan lah menjadi penasihat dan kotak kati saya . saya gembira dengan awak :)
okayy , sudah habis mood jiwang untuk hari ini :)

p/s : selamat berjuang kepada semua pelajar yang masih mempunyai senarai assigment melambak-2 ! 

6LOVE