[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
sweet memories ON Wednesday, April 4, 2012 AT 1:23 PM
assalammualaikum semua .

3 minggu kebelakangan ini adalah minggu yang sangat memenatkan untuk aku dan tubuh badan aku . nak tahu sebab apa ? ini semua sebab .......
.
.
.
.
.
 MUZIKA EXTRAVAGANZA , UNI . UTARA MALAYSIA
disebabkan kawan-2 aku tersangatlah baik , mereka pun memetik nama aku sebagai wakil koir untuk buat 1 persembahan . tak mengapalah . memandangkan ini adalah semester terakhir untuk kokurikulum , aku sahutlah cabaran kawan-2 aku . dan yang paling memeranjatkan , aku akan berduet dengan MOHD , protege kepada ZIANA ZAIN . alaaa , yang program mentor tu . dahlah baru pertama kali naik pentas dewan MAS , kena berduet dengan artis pulak '=.=

tak percaya ? nah tengok sebagai bukti !



okayy . percaya sudahh :)

tak lupa jugak , kawan-2 aku yang best . siap temankan aku dekat belakang stage lagi 

ape-2hal pun , aku akan ambil benda ni sebagai pengalaman untuk aku supaya lebih berani dalam berhadapan dengan orang * walaupun kepala lutut semua goyang habis ~

okayy , nak cerita itu jee :)

p/s : terima kasih en.P sebab sentiasa menyokong apa yang saya buat . <3 awak !

13LOVE