[ ]
Watashi No Suraya







✿ Twitter
✹ Facebook


+
+
Update ON Wednesday, June 6, 2012 AT 11:50 PM
Assalammualaikum.fuhh fuhh berhabuk dah blog ni.memang dah lama tak bersentuh.kasihan.bukan apa,memang tak ada nak taip apa.idea semua dah berlari anak-2 je. Apa?blog daha baru?jyeaaahh aku tahu.ini semua hasil penat lelah adik cute yang aku kenal dalam Twitter.nama dia YAYABLE tau.dia sangatlah comel dan cute.kalau tak percaya,pergi terjah blog dia.dia ada buat tutorial pakai pashmina tau?teringin jugak buat.tapi,nanti2 lah.Terima kasih YAYABLE.saya suka sangat.timbul semangat nak update blog yang dah berhabuk sangat ni.

eh,lupa nak bagitahu.aku bakal menghadapi Final Exam untuk semester 4.ini antara subjek yang aku kena pulun *tapi sampai sekarang masih tak sedar diri*
PENGURUSAN IMBUHAN DAN GANJARAN
STATISTIK GUNAAN
ORGANIZATIONAL SAFETY AND HEALTH
BUSINESS REPORT WRITING
PENGURUSAN PRESTASI
PERAKAUNAN PERNIAGAAN
PENGURUSAN PERUBAHAN
So,wish me luck ye,kawan-2.InsyaAllah akan dipermudahkan segalanya.ok,cukup lah tu.taip banyak-2 pun bukan ada ramai nak baca kan?korang jaga diri,paling penting,jangan lupa makan.

p/s : En.Puad,selamat menghadapi final exam jugak.buat-2 betul tau.nanti jadi cikgu,boleh ajar saya subjek sejarah.I Miss You.lagu dekat blog ini untuk awak :)

4LOVE